FC Sarnen steht im Cupfinal! Die Gelegenheit um mit nacktem Oberkörper ein weiteres Kapitel unter der geliebten Rubrik "Zächä" zu schreiben. Aber wenn, dann in gewohnter Manier!!!
Was haltet ihr von einem inoffiziell-offiziellen "Zächer"-Bus nach Eschenbach? 15 johlende Assis und ein Fahrer. Grenzenlose Überheblichkeit und seriöser Transport. Lädären bis zum Abwinken und Coca-Cola plus Zigi.
bi scho derbi, aber eschebach isch 5km vu mier dihei. mir treffid eus sicher det.
langsam aber sicher chani nümme zächä, wird z'viel dami. dankem alkohol hani wieder deftigscht zuegnu, aber ich säg nume selber schuld. alles im mass wär tiptop aber nei de tsching-hans muess wi immer alles übertribe hehehehe......
so has au mal i das Forum gschafft..Nice work cengi aka bodäana. Ich bi am Pfingschtsamschtig natürlich au debii um in erschter Liniä es paar Hirnzällä z'putzä und bi scho gschpannt uf diä konstruktivä Üsserigä a de Siitälinie. Ich immer wieder en Gnuss mit em "Gewalthaufen" unterwägs z'sii. D'Frag nach em Fahrer, sägä nur: You already know..no!
Wiä gsehts eigentlich hüt Abig us?? Wer isch alles debii diä huere Volleyball-Bitches im Pavillon chli uufzmischä?? Let me know dawgs..
Also muäss mal wieder chli uufpassä i de Schuel..kännsch es ja.
ich muess hüt abig leider deheime blibe weg de schwöschter, also gibi deheime mit wi und vodka allei eine dure damit ich am do, fr und sa richtig uf toure chume
Egal us welem Grund au immer.........Mike, I love u!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ganz sicher wird mini Liäbeserklärig aber nid diä einzig bliibe uf derä Fahrt.
LATEST INFOS ZUM NTL-ZÄCH-BUS:
- 15 Plätze sind zu haben (besser gseid, wärdid bsetzt) - Fahrer: Michael Lienert (hanis scho erwähnt? I love him!!!!!) - 15.- pro Person (bim Ihstiigä passend überreichä) - Fraue hend i dem Bus nix verlore (miär wend ä GAUDI ha)
Ich wirde i nöchschter Ziit folgendi Herrä afrage:
1 Leo 2 Süt 3 Gio 4 Digga 5 Römä 6 Max 7 Häbi 8 Ferdi 9 Domi L. 10 Fabi L. 11 Mettl 12 Baresi 13 Domini A. 14 Schlizzi 15 Ich
Sett irgendöpper nid chönne, chömid miär de scho nu wiiteri i Sinn. Ich gah devo us, dass dä Banana odä Ana und dä CeylorCeylanCey direkt chömid........suscht umgehend Votum ihleggä!!!