jungs, ich wird erscht im verlauf vu dr 1.halbzyt derzuestosse. ha vum 1200 bis 1630 e kurs woni muess ga. aber ich wirde bestimmt a trunke wenn nid scho sturzbesoffe in eschebach erscheine.
Merci allne wo debiä gsi sind. Hed definitiv 2-3 absolut unvergesslichi Moment drundr gha:
- 1,2,3....Oberkörper frei - Max (Sekuritas, Lehrer, Ehemann) im Pyromanie-Fever - 90 Minute Match.........frag mi nid was gluffe isch?! (hauptsach es hed ä paar Chischtene gä) - Über 12 Stund Party aka flüssigi Nahrig - Jede Sekunde im Büsli isch pure Gnuss gsi (Classics)...........wär am liäbschte mit genau dem Bus um dWält ghötterled!
Unendlich Grindweh, 100 Stutz i 10 Minute verzockd, uströchneti Schnorre, heiser..........aber ich wett kei Sekunde vo geschter misse.
Gopfertami, kei chash, kei flüssigkeit meh im körper, kei blaze vom match, defür grindweh und unvergässlichi (wenn au nüm so klari) erinnerigä..shit ä legendärä vo de gröberä sortä..als zechbruder nr.1 han ich mit em security vom casineum bis i diä früä morgästundä en disput gha (sorry i casineum isch cap illegal) schnauze und lern zerscht richtig düütsch..fag! Trotzdem öppä 2läppä i derä mueter la liggä..damn!